¨ ericamichaela -

Min helg

I fredags gick jag, Carro och Jojjo på inflyttningsfest hemma hos en som heter Micke. Trevlig kväll !

Igår på kvällen så va min familj hemma hos familjen Ahquist. Jag och Marcus gick och träffade Dennis och hans kompisar en stund. Sen träffade jag och Marcus Jocke och Joel. Vi va hemma hos Joel och skrattade massor.

Senare på kvällen kom Dennis&Crille hem till Marcus, så kikade vi alla på film. Jag höll på att somna, somnade ju sex på morgonen och sov till typ nio bara, så de kanske inte va så konstigt att man va trött. Vid två så skjussade Dennis hem mig.

Idag ska vi hem till familjen Ahlquist igen och bygga pepparkaks hus. De blir nog skoj :)!

Bilder från i fredags

Carro, Jojjo&jag



Carro, Jojjo&jag



Carro



Dennis&jag



Jag uppe på en sten(?)



Jag&Carro



Jojjo, jag&Carro. Ni är bäst tjejer och jag älskar er otorligt mycket !




Kommentarer
Postat av: Johanna Krantz

Älskar dig gumman!!<3<3

2011-12-19 @ 22:36:26
URL: http://www.johannakrantzz.blogspot.com

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0