¨ ericamichaela -

Mina älsklingar

Igår så gick jag en vända på stan med Carro och Jojjo, fick med mig dessa skor hem, härmade Carro hihi..




Din Sko 399:-

Efter de så drog vi hem till Dennis och kikade på film med honom och Anton. Sen skjussade Dennis hem oss. Mycket trevlig kväll !

Idag så åkte jag till Erikslund med Marcus. Skulle hitta en klänning tills imorgon, men jag hittade ingen där ! Så vi åkte ner på stan och åt lite, sen kikade vi vidare. Hittade tillslut en klänning på New Yorker, där jag nästan aldrig handlar nåt. Stort tack till dig Marcus som har stått ut med mig och gått egenom alla affärer med mig !

Sen så hjälpte vi Marcus kusin Emil att flytta nån säng grej. Sen gick jag ner på stan och mötte Belinda. Handlade lite mer, kan visa bilder på kläderna en annan dag ! Sen så hittade jag dom snyggaste skorna jag sett på länge ! Ringde mamma direkt så fick hon sätta in mitt studiebidrag på mitt konto, va tvungen att ha dom ! Här är en bild på dom, fast klacken är mörkare i verkligheten..



City Birds 499:-

Jag börjar nog bli en sko-shop-a-holic.. (a)

Efter stan så åkte jag och Belinda hem till mig och testade kläder, åt på pizzan och snackade massor. Sen vid nio åkte hon hem.

Imorgon är de nyår, TAGGA !


Kommentarer
Postat av: michelle

kika gärna in hos mig och var med på veckans blogg, kram sötis!<3

2012-01-01 @ 20:36:32
URL: http://michelleevelina.devote.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0