¨ ericamichaela -

Trött

Har sovit ganska dåligt inatt. Hade svårt att somna för att jag hade sån himla hosta efter jag vart hos fysiologen. Sen vid tolv kom Thuva in till mig och ville sova där så hon fick lägga sig i min säng. Men min säng är ju så liten så hon har ju typ tagit upp hela sängen hela natten. Så jag har inte sovit så bra.

Nu när jag vaknade imorse  så hostade jag fortfarande, och gör de fortfarande nu. De känns verkligen som att man håller på att hosta upp hela bröstkorgen. De gör så ont !

Har inte pluggat till matteprovet idag för att jag inte mådde bra igårkväll, inte gjort turismläxan och inte tränat till spanskaredovisningen. Så denhär dagen blir fan inte rolig..

Nej nu får hostan snart ge sig. De liksom brusar i lungorna när jag andas, sen när jag andas ända in så gör de ont. Orkar inte, dom har verkligen försökt att ta livet av mig eller nåt haha..



Fick bli en bild på mig och Josse..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0