¨ ericamichaela -

Vår..?

De är sol och knappt någon snö ute. Är de vår eller.. ?
Igår va jag hos mamma på morgonen och fick massa fina julklappar bland annat en teve, kläder, pengar, en bok och lite annat smått och gott. Supernöjd, tack mamma&Lars !
Sen så åkte jag och Beccis hem till pappa. Dit kom släkten, så åt vi mat, kollade på Kalle och sånt som man gör på Julafton. Jag satt mest och mös med mina kusiner, hihi så söta så !
När släkten hade åkt hem så öppnade vi julklappar. Fick pengar, presentkort och smink å lite sånt. Tack pappa&Helena, supernöjd med julklapparna !
I veckan blir de mellandagsrea kan jag säga, jag ska shoppa !!
Idag så ska vi åka hem till farfar, för han va inte med igår på julafton. Då kommer mina kusiner dit också, så jag får mysa med dom ännu mer idag hihi !
Pussåkram !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0