¨ ericamichaela -

Å nej inte nu

Hej sötnosar !

Har precis kollat massa bloggar. Så nu lyssnar jag på musik och tänkte att jag skule blogga lite.
Idag har vi nationellt prov i svenska som sagt. Uppsats i flera timmar. Jag tar med mig godis så jag orkar med hihi..

Vaknade med såhäääääär ont i halsen. Och jag har superstora halsmandlar, så när dom svullnar upp finns de ju knappt något utrymme att svälja i haha:(.
Om jag får halsfluss så kommer jag dö haha, nej men jag hade de ofta när jag va liten. Och sen hade jag de för ett halvår sen kanske. Jag kunde varken dricka äta eller knappt prata för den delen. När jag drack så kom de upp i munnen igen för de ville inte rinna ner i halsen och de gjorde så fruktansvärt ont !
Men men, hoppas på det bästa !

Nu ska jag börja göra mig i ordning.



Min söta lillasyster !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0