¨ ericamichaela -

All my scars are open

Hejsan !

Dålig uppdatering. Helgen har spenderats hemma hos pappa. En lugn och skön helg.
Igår var jag på bio med Jerry&Tobbe. Vi såg Sanctum, en riktigt bra film ! Fällde några tårar i biomörkret haha..
Rekomenderas iallafall !

Idag har jag kollat på film med pappa, Helena&Rebecca bara. Inget speciellt.

Känner mig lite halv ledsen idag. Skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst. Ska nog krypa upp hos min mamma och gråta massor ikväll. De måste ju vara en av de skönaste sakerna man kan göra !
Kan även vara skönt att ha en väns axel att gråta imot ibland...





Den här gången gjorde det verkligen ont..


Kommentarer
Postat av: c.m

står vid din sida gumman<3

2011-02-20 @ 18:53:59

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0