¨ ericamichaela -

I catch my breath boy

Hejsan !

Imorse fick jag gå upp tidigare än vanligt för jag va tvungen att följa med mamma till hennes jobb, för jag skulle till tandregleraren sen. Därför det inte blev något morgoninlägg;).
Det blev ju ett litet från klassrummet imorse. Det var nästan inga där, fy på mina skolkande klasskompisar;).

Det gick bra hos tandregleraren. Dom spände åt ganska mycket och så tog dom röntgenbilder, och dom såg bra ut !
I skolan så vart det inte så många lektioner för mig. En superkort spanska lektion. Sen blev de ingen idrott för vi kollade på när 8orna gjorde en cirkus för oss. Och sista lektionen så hade vi typ 20min svenska. Då känner man nästan, varför gick jag till skolan idag haha ? Men men, men ska inte skolka ! ;)

Efter skolan så har jag legat och tittat på teve, bara slappat. Ikväll händer det väl inget speciellt vad jag vet.





Puss !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0