¨ ericamichaela -

Men nej inte ännu mer gott..

Nu ikväll så skulle jag laga maten till mina småsystrar. (Den ena av dom är ioförsig längre än mig..)
Det blev pannkakor, jag gjorde sjukt grymma pannkakor ska ni veta ;)!
Synd att jag var så mätt sen hemkunskapen, för jag kunde bara äta två haha !

Har spanska prov imorgon. Jag kan typ allt, men jag tror jag måste ta en extra titt på de snart. Jag vill verkligen satsa på spanskan eftersom jag kommer läsa mycke av de på de gymnasiet som jag ska välja.

Jag tror jag kommer välja till Italienska också. Kan vara kul att kunna, eftersom min farfar är därifrån.
Därav kommer mitt efternamn D'Adda. Man uttalar det Diadda. De är adligt, stolt chey ! ;)

Här har ni pannkaksmästaren !



Orkar inte vrida bilderna right now haha..




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0