¨ ericamichaela -

Sämst fredag

Min fredag suger faktiskt ikväll. Kan inte göra något för jag ska till bilskolan imorgon klockan 8. Så jag måste typ gå upp halv sju.. SUCK !

Johanna&Carro frågade om jag skulle med på fest, men de kunde jag ju inte eftersom de är nog inte så smart att sitta och må dåligt och vara trött på första kursen haha.. Dåligt första intryck haha ! ;)
Har dessutom fortfarande väligt ont i halsen. Inte kul ! :(

Så nu får jag sitta här medans jag har massa dans och sång i kroppen som jag hade velat tagit ut ikväll.
Får väl se om jag hittar på något skoj imorgon !



En härlig bild från nyår på mig Amanda och Jerry.



Johanna jag och Carro på öland i somras !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0