¨ ericamichaela -

Grattis till mig själv på namnsdagen !

Nej det är inte Michaela idag, men Erika :)!
Det är ingen som har kommit ihåg min namnsdag förutom pappsen. Men jag firar ju inte min namnsdag så de är lurre;).

Idag vare skola, gjorde min engelskaredovisning. Stakade mig fram genom orden, hoppas att de var bra förutom de haha !
Bildprovet hade jag ju som sagt inte pluggat till, men jag fick sju rätt. Av 16 tror jag. ;)
Men jag har ju Spanska som språkval, och då kan man ta bort ett ämne i slutbetyget och lägga in Spanskan istället. Jag tror nog att jag kommer ta bort bilden som jag hatar !

Snart kommer mamma hem, då ska vi åka och handla tror jag. Sen kanske det blir lite afrikansk dans !

Pussis !





Thuva för fyra år sen..





Beccis för fyra år sen..



Eftersom Beccis skämdes över sin bild så får jag väl bjuda på en otroligt vacker bild på mig.. jag skäms !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0