¨ ericamichaela -

Hade så roligt att jag glömde blogga

Hej hopp !

Glömde uppdatera igår för jag hade så kul, så jag berättar lite om min lördag nu istället.

Jag vaknade hos Jerry. Vi kollade typ på film och så. Sen åkte jag hem och följde med min familj och handlade.
Vi kom hem med ett Wii ;)!
Sen hämtade vi Carro på stan. Vi spelade typ dans wii hela kvällen och hade superskojj. Kollade på en film på teve oxå, in to the blue tror jag den hette.

Idag vaknade jag bredvid Carro. Vi gick upp och åt frukost, sen spelade vi Wii haha ! Vi dansade Afrikansk Dans oxå, sjukt jobbigt.
Nu har hon precis åkt hem och jag spelar Wii med min familj. Om nån timme ska jag åka och provdansa salsa med Beccis.



Sommar tack


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0