¨ ericamichaela -

I paint a picture of the days gone by

Hejhopp;)

Dagens humör är verkligen inte på topp. Känns som att jag bara skulle kunna sätta mig och gråta i ett hörn, suck..
För de första så vaknade jag fler gånger i natt av att jag hade så otroligt ont i huvudet ! Jag vet ju att jag har migrän, men de va så länge sen jag hade ett sånt ''anfall'' (eller vad man säger) så jag brydde mig inte. Men sen vaknade jag vid 6tiden och trodde att mitt huvud snart skulle ha sprängst i 10 000 bitar ! Så jag gick upp och tog en tablett och gick och la mig igen. Tog ett bra tag innan jag kunde slappna av och somna om. Men sen när jag vaknade var nästan migränen borta, men jag tog en alvedon för säkerhets skull.

Jag och Rebecca har spelat Buzz junior nu på morgonen, sen har jag diskat ! ;)

Känner mig inte på toppen humör som jag sa innan. De här lovet har jag inte umgåtts särskilt mycket med vänner. Känns lite ledsamt på något vis. Vissa har inte tid för en längre. Men men så är väl livet, men de gör en väldigt ledsen i alla fall..

Hade kul igår i alla fall, umgicks med Michelle på dagen. Sen på kvällen åkte jag och badade med min UNDERBARA familj. :)

De va nog allt från depp Michis just nu.




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0