¨ ericamichaela -

Kalas !

Hej sötnosar !

Idag blire kalas för min pappa som har fyllt 40 år, skojj. De kommer massa folk under hela dagen. Så blire att äta massa smörgåstårta ;)!

Igår så fick han sin present. En korg med frukt, kex, ost, korv och vin i. Även en fin bild från när han va ung haha ! Sen en skiva med 70talets hitsmusik. Den spelade han och Helena massor igår. Kul att han blev nöjd ! :)

Har märkt att jag börjar få utväxt i håret, men de gör inget. Ska försöka bli blond till sommaren igen så de blir väl att slinga de när det blir värre. Älskar min bruna hårfärg, men till sommaren så vill jag va blond för då får jag superblondt hår ;)!

Nu ska jag platta håret och fixa mig, pussis !



En bild från i somras haha !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0