¨ ericamichaela -

Mätt&belåten

Tjabba tjena söta människor som kikar in på min blogg ! :)

Har nyss ätit, sallad blev det. Försöker nu i alla fall (a). Var ju på lögarängen nu på eftermiddagen/kvällen. Simmade litegranna och så. Hoppas att de ger något bra i alla fall :)!

När man håller igång, även om man inte har gått ner i vikt, så känner man sig finare och fräschare. Så skönt !
Men jag längtar tills jag kan stå framför spegeln och vara HELT nöjd med mig själv !

Pratade med mamma om såna här pulverdrinkar, ni vet kanske vad jag menar. Jag skulle vilja pröva, typ i en vecka eller nåt. Att man äter det till frukost, sen äter man vanlig lunch i skolan, sen sån där shake till kvällsmat.
Men jag vet inte, hehe. ;)



PUSS !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0