¨ ericamichaela -

Tjejer, är dom här snygga ?

Hejsan !

Idag vare skola, hände inget speciellt. Det va hemkunskap som sista lektion, vi bakade scones. Åt så jag blev helt proppmätt ! :)
Efter skolan så åkte jag ner på stan och träffade saknade älskade Sofia ! Vi gick en runda på stan och skrattade massor. De var inte mycket tyst mellan oss för vi hade så mycke att prata om :D !
När vi precis skulle gå ut från Ur&Pen så vare en tant som provade skitstora solglasögon och dom va skitfula så vi skrattade lite. Då ba ropar hon till och ba:
- Tjejer !
Vi vände oss om och tänkte att hon skulle va sur på oss, men då säger hon:
- Är dom här snygga ?
- Ja, sa vi haha fast de tyckte vi inte.
- Är inte dom här snyggare då, eller är dom för mycket ? säger hon och tar på sig ännu större solglasögon med zebraränder.
- Nej dom andra va mycket snyggare, säger vi.
När vi gick ut därifrån så skrattade vi så tårarna rann, haha fy vilka hemska solglasögon ! :D

Efter de så gick vi till klippstugan så tog jag tredje hålet i varje öra. Vart supernöjd ! :)

Tack för en superrolig dag på stan snuttan, måste vi göra om ! :)



Supernöjd med örhängena, och de är min tumme som sticker upp. Inte mitt fulfinger haha. Bilden är hemsk men man skulle bara se örhängena ;).



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0