¨ ericamichaela -

Tog en paus igår haha

Blev en paus igår från bloggen. ;)

Vaknade bredvid Carro igår, och bredvid Jerry. Fast han låg ju ioförsig på golvet haha. Vi kollade film, spelade Buzz och snaccade massor i fredags. Hade en toppenkväll !:)

Igår kom de folk hit och firade mig. Fick saker som är bra att ha när man flyttar hemifrån, popcorn, tuggummin, ett Hello Kitty nattlinne, lösnaglar och en liten ask med kondomer i haha !

Idag har jag bara tagit det lugnt. Såg en annons i tidningen om min gamla danslärares dansskola. Jag funderar starkt på att börja dansa salsa igen haha ! Fast jag kommer nog va sämst, men so what ? De är ju kul ;)!

Förresten, jag fick superfin present av Carro i fredags oxå. En rosa/röd bh och matchande trosor.
Love u !




Kommentarer
Postat av: Lina Samuelsen

Tack sötnos!!

2011-01-16 @ 21:47:08
URL: http://saamuelsen.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0