¨ ericamichaela -

Trött

Nu är jag hemma hos mamma.
Var en superskojj kväll hemma hos pappa igår, kul att han var nöjd med sin kväll:-)!
Idag har vi frossat resterna, ostbågar, chips smörgåstårta och lite annat. Haha ! ;)
Fick med en bit smörgåstårta med hem till mamma oxå, men den får nog mamma haha !

Imorgon är de skola igen. Då ska jag göra bildprovet som jag inte har gjort. Ärligt talat har jag nästan inte pluggat alls. Jag orkar inte med läraren, jag kommer ändå bara få G så de är ingen mening med att plugga till de.
Men jag har en engelska presentation imorgon att göra. Den ska jag göra riktigt bra ! Vill ju behålla mitt MVG, och engelska läraren är superbra :)!

Nu ska jag dra mig tillbaka till teven och kolla på handboll igen, spännande !



Gammal bild, de blir blondt till sommaren igen !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0