¨ ericamichaela -

We’re gonna have a real good time

Tjabba !

Idag har jag vart i skolan. Efter skolan glömde jag nästan att hämta Thuva, men jag sprang typ till skolan och hämtade hennhe haha ! ;)

Imorgon är det äntligen fredag, ska bli så skönt med helg !
Men jag måste plugga känns det som. Typ skriva om något som jag ska redovisa på engelskan på måndag, i 2 minuter buhu. :( Men jag måste behålla mitt MVG alltså !
Sen i hemkunskap så ska vi göra en budget av hur vi kommer ha det  när vi är ungefär 25år. Typ vad man jobbar med, hur man bor osv. Sen har vi bildprov på måndag oxå.
Är noll taggad för de, för jag är så irriterad på bildläraren för att jag bara fick G förra terminen. Fast jag hade kämpat och gjort mitt bästa som hon sa. Sen när hon hade sagt att jag fick G så säger hon ''Men ge inte upp nu för de!''
Jag har gett upp tooootaaaalt, verkar ju inte funka att göra något. Hon kan inte ge mig högre betyg.
Hon får en STOOOOR tumme ner av mig !



Justeja, jag måste beställa klasströjorna i helgen oxå. De är så krångligt och håller på att ge mig magkatarr.
Jag är en sån person som stressar upp mig när det blir mycket och bara skiter i allt. Ganska dålig egenskap..
Måste bli bättre på att kämpa alltså ! Men just nu är jag så grymt trött på skolan. Skoltrött så ända in i norden !
Känner att jag verkligen är redo för gymnasiet nu och klar med högstadiet ! Men man får väl försöka kämpa sista svängen nu även om de är jobbigt !



Ge migggg sommar !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0