¨ ericamichaela -

You're the best I have right now

Tjabba !

Skolan idag som vanligt.
När jag kom hem så tänkte jag att jag skulle hjälpa mamma med disken. Så jag ställde mig och diskade, I EN HALVTIMME. Haha men nu så har jag gjort de i alla fall. Tror att jag ska börja med några inlämningsuppgifter. Jag har så svårt att komma igång, men de är så skönt när man är klar ! Annars ligger det bara som en tyngd över axlarna.

Får väl se om jag hittar på något skojj ikväll. Har inget planerat men de kanske dyker upp något.



Gammal bild. Men de blir snart att slinga blondare, för jag har en ful utväxt och mitt hår är typ röd/oranget nu..;)


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0