¨ ericamichaela -

Kliar i fingrarna

Ni anar inte hur bloggsugen jag har vart när bloggen inte har funkat. De är faktiskt några stycken som har frågat mig varför jag inte har bloggat, och sagt att dom har saknat bloggen. Gullisar !

De känns som  de är så mycket jag vill få ur mig att jag inte vet vart jag ska börja. Haha !

För de första så är jag glad att sommaren på väg, men ledsen för att jag inte kommer åka till älskade Öland i sommar. :(
Sen så längtar jag tills skolavslutningen för då får jag äntligen ha min klänning, men sorligt att säga hejdå till alla människor som man umgåtts med nästan varje dag i 3 år..
Men jag känner mig taggad för gymnasiet, och de känns spännande med något nytt.

Jag valde ju hotell&turism. Känns verkligen som jag har valt helt rätt ! Jag är för skoltrött för att gå nån linje som man inte riktar in sig på något speciellt, för då måste man ju plugga vidare sen. Sen så skulle jag inte orka 3år till av grymt mycket plugg. Jag vill ha något kul, och jag hoppas att det här blir roligt !

Hehe ja , de va typ en hundradel av allt jag skulle vilja skriva om. Men allt är helt rörigt i mitt huvud nu haha !




















Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0