¨ ericamichaela -

Tomato

Hello my friends, I'm a tomato !

Haha jag hoppas att färgen har gått över till brunt imorgon.

Kollade på matchen idag, Skultuna-Romfartuna. Tyvär förlorade skultuna, men dom var superduktiga ! Kul att se allihoppa igen:)!

Snart ska jag nog krypa ner i sängen, ouff va lakanet kommer att skava på brännan..
Solskyddsfaktor vad är de ???

Men jag kan faktiskt säga med handen på hjärtat att jag oftast smörjer in mig. Men jag trodde inte att solen skulle ta såhär mycket idag, det var därför jag inte gjorde de. Fast jag smörjde ansiktet lite iallafall, men nosen min är röd ändå.
Michis med röda mulen..

Nattis mina älskade vänner !



Nån bild..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0