¨ ericamichaela -

Tröttis

Har vart hemma en stund nu. Blev först att åka till Tortunagropen med klassen idag. Det var inte så värst varmt ute så vi va inte där så länge. Sen så åkte vi till gropen här i Hökåsen. Men de va inte varmt här heller så jag åkte hem. Hade ju lite feber imorse så jag vill inte bli sjukare tills avslutningen !

Saknar verkligen min iPhone när man är ute med kompisar, jag vill ju kunna ta kort och lägga ut här. Blir ju inte en sån rolig blogg utan bilder. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller..(?)

Ska ut med mamma idag och köpa en digitalkamera till familjen, eller iallafall kika på en kamera som vi kanske vill ha. Då kan de ju bli lite bilder iallafall. Eller inte bilder med mina kompisar. För den här kameran ska va mammas har vi bestämt. En familjekort kamera, eftersom barnen i denna familj har haft dom andra två kamerorna i golvet så dom har pajjat. Jag kan iallafall säga att det inte var jag. Men det är strunt samma om vem de va, nu får vi en ny och bra kamera :)!




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0