¨ ericamichaela -

Aouuchhh :(

Jag har så otroligt ont i munnen:(.
Funderar på att baka någonting gott, känner att jag är värd de nu när de gör såhär ont. Kan inte förklara känslan för er som inte har eller har haft tandställning men, de känns som typ väldigt smärtsam träningsverk i munnen. Inte kul, de blir ju liksom inte så lätt att äta.

Kommer ihåg morgonen efter att jag hade satt in den, då skulle jag äta fil&flingor. Och mamma satt mitt emot mig och pratade. Så stoppade jag in en sked i munnen, men allt i munnen ba rann ut typ. Kunde inte röra munnen alls haha:(. Och tandställningen skavde mot insidan av läppen så jag fick massa skavsår. Glad att skavsår tiden är över iallafall:)!



Nån random bild för att liva upp inlägget lite ;)!


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0