¨ ericamichaela -

Bråket i min mun

Har studiedag idag, men jag är uppe nu. För jag skulle till tandregleraren och spänna tandställningen. Och idag lovar jag att dom satte dit en mycke tajtare kedja. De spänner som in i h*lvete i min mun. Haha:(. Alla tänder bara bråkar i min mun. Men men, de blir ju fint sen ?

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Hade tänkt att gå ut och gå en sväng i det fina vädret, de va riktigt skönt ute faktiskt ! Blir så glad när jag ser snön smälta hihi !

Här får ni en gammal bild på mina tänder, och en ny.



Hemsk bild, men jag ser ju inte ut sådär nu så ;)..



Inte så långt efter jag satte in tandställningen..





Idag, ful och snabb tagen bild för att man skulle se tänderna. Men nu har jag nästan ingen glögg alls, och jag har bara haft tandställningen i lite mer än ett halv år. Jag ska ha den i lite mindre än ett år till, längtar !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0