¨ ericamichaela -

Hem till pappsen

Hej hopp gummisnopp !

Moget, I know. Men vemfan orkar vara mogen, inte jag iallafall. Då är jag hellre lite halvmongo ;)!

När min lillasyster har delat ut reklam klart, hennes nya jobb, så ska vi åka till pappa. Vet inte vad vi ska hitta på i helgen men vi får väl se. Jag mår illa och har fruktansvärd mensvärk, och lite feber. De suger hårt.
Och när jag har mens och feber så grinar jag bara hela tiden utan anledning, skojj chey ! Man vill nog inte umgås med mig när jag har pms för jag blir inte rolig. Jag blir ledsen för minsta lilla och om någon säger något som jag TROR är någonting mot mig så är jag ledsen hela dagen och tjurig. Sen när jag kommer hem så grinar jag sönder med ledsen musik. Och såhär har jag de i en vecka en gång i månaden ! Kul !





De har bara vart ofixade bilder på sistone, men jag skyller på att de är lov;)...


Kommentarer
Postat av: elin

Usch vad jobbigt att du mår så dåligt :( hoppas du mår bättre snart iaf!



Sv: nä, fy! fikar är äckliigt! haha :D

2011-03-04 @ 19:09:57
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0