¨ ericamichaela -

Jag är inte ett stort fan av Kissie men...

.. jag såg nyss en debatt med henne. Asså alla verkligen hoppade på henne. En sak som hon sa som va smart var att alla klagar på att hon är en dålig förebild, men hon har ju faktiskt inte valt att vara en förebild ?
Om man vill se ut som henne, ja då är de väl upp till en själv ? Jag påverkas inte av henns blogg, att hon är supersmal. De rör mig inte ett dugg.
Jag tyckte debatten var orättvis, för den enda som hon hade som försvarade henne var hennes bror, och nån okänd tjej.


Kommentarer
Postat av: elin

jag såg också det! och jag håller med om att hon inte har valt att bli en förebild för tjejer, men det är tyvärr de hon blir... och de tjejer som är osäkra på sig själva påverkas av henne. det är synd.



kraam<3

2011-03-03 @ 22:47:23
URL: http://eanderssonn.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: jaa jag vet! shit vad man skulle shoppa om man hade gränslöst med pengar !



Den där debatten vill jag se!! Vet du vart man kan kolla på den?

Kram

2011-03-04 @ 09:30:27
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0