¨ ericamichaela -

Killen hyllas men tjejen blir hora ?

Jag gick in på spela.se. Haha ah no life jag vet, men de finns inget roligt på teve och inget roligt att kika på på datorn. Men tillbaka till de jag skulle berätta om. Det finns en flik som heter tjejspel. Och i den fliken finns det olika spelkategorier, bland annat laga mat och sköta barn (?) Haha så de är vad små barn ska tro, att de är tjejerna som ska laga maten och sköta barnen. Det finns ju inga speciella spel för killar heller. Varför just för tjejer, I don't get it ;)?

Kom på en annan sak när jag sitter här och skriver. Jag hatar killar som tror att dom är så otroligt mycket bättre än tjejer. De finns kanske inte så många, men några. Och nu säger jag inte att de inte finns såna tjejer, för de finns de  hundratusentals av. Tjejer slåss inte, men om blickar kunde döda så skulle jag vart död 100 gånger om.
Sen en annan konstig sak, om en tjej ligger med 1481110 olika killar så kallas hon hora. Men om en kille gör de, då blir han kung och coolaste killen i gänget. Han är väl egentligen lika horig ? Ligga runt med tusen tjejer, de är lika horigt de.

Haha ah nu vart de ett blandat konstigt inlägg. Men men. ;)



Haha nu vart bilden sämst, men de står laga mat&sköta barn.. ;)



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0