¨ ericamichaela -

Kommer inte på någon rubrik

Hejsan !

Sitter här nyduschad och fräsch. Stavas de så ? Jag vet inte haha..

Idag har jag vart i skolan, gjort so prov. Tror att de gick ganska bra iallafall, hoppas minst på VG ! Vi fick också veta hur de gick på svenska nationella. Jag hade ett JÄTTE starkt VG på läsförståelsedelen. Och på dom två andra hade jag VG. Så mitt slutbetyg i svenska nationella blev VG. De är ju asnajs ! :D
Vi hade redskapsgymnastik på idrotten. Asså I HATE IT. Jag är så j*vla värdo så de är inte sant haha ! Varför finns de egentligen haha... :(

Snart måste jag öva lite på min muntliga redovisning om Michael Jackson som jag ska göra på svenskan imorgon.

Puss !







Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0