¨ ericamichaela -

Konstig kväll

Igår så hade jag ju planer för kvällen, men dom blev helt ändrade.
Jojjo&Carro skulle på en fest som inte jag, Lollo och Issa fick komma på. Så vi träffade dom på stan en stund, men sen skulle dom till festen. Då åt jag och Lollo på donken. Då sa Issa att hon va sjuk så hon kunde inte heller va med. Då så satt vi på donken i nån timme, men bestämde oss sen för att åka hem. För de sög ju att sitta där.

Vi spelade monopol hela kvällen med min familj. Det var kul det med. Somnade på soffan gjorde vi också haha !

Idag så gick vi upp tidigt. Jag kunde inte sova för jag hade ont i munnen.. :(
Glad att det är fint väder idag iallafall. Lollo har åkt hem och jag ska snart gå ut till mamma.

Ikväll ska jag kanske till Jerry, om han inte är sjuk fortfarande. Då får jag väl försöka hitta något annat att göra.



Jag&Lollo på lucia...



Kommentarer
Postat av: louise

love you !

2011-03-26 @ 15:08:50
URL: http://llouiseanna.blogspot.com

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0