¨ ericamichaela -

Reaching forward

Nu så kommer ett riktigt inlägg. Börjar bli lite smått irriterad på blogg.se för de är så mycket problem hela tiden..

Men men. Idag så gick jag hem efter nationella provet för jag mådde inge vidare. Provet va ganska svårt och konstigt, men jag hoppas på G iallafall. Labbförberedelsen var lättare iallafall.

När mamma kom hem idag så fick jag köra igen. Jag kunde till och med växla. Ettan och tvåan på rak väg, och en gång trean. Sen fick jag åka ner på en liten vändplats. Men där kunde jag inte vända, för jag skulle backa och grejer. Fast bilen hade kört fast också så de kanske va därför. Men mamma vända till mig så fick jag köra upp på vägen igen. Kopplingen och gasen börjar gå bra nu ! Men de är när jag börjar tänka och bli sur som de går dåligt haha..
Om jag bara gör de snabbt och inte tänker så mycket så går de bra. ;)
Kul äre iallafall haha !



En bild från Thailand i somras..


Kommentarer
Postat av: josefine

aha ingen aning va de är men de lät svårt :)

2011-03-16 @ 20:50:59
URL: http://josefinefridstrom.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0