¨ ericamichaela -

Varför ens läsa om du spyr varje gång ?

sanningen ([email protected]) om Killar är klenisar:
asså jag spyr galla varje gång du skrivit nåt "nytt"
NYTT??? det är alltid samma skit..lägg ner skiten istället .. fuck you /sanningen

Svar: Ajdå, frågan är dock varför du läser min blogg om du känner så ;) ? Skämmigt att du inte vågar stå för vem du är, fast de som är tråkigt för dig är att du lämnar din ip-adress när du kommenterar så jag kan leta upp vem du är. Men du ska få va anonym lilla vännen. Men de är fortfarande kul att folk som hatar mig läser min blogg :)!
Love u to !



Kommentarer
Postat av: elin

haha fan vilka töntar det finns! men jag tror att han/hon gillar din blogg eftersom han/hon läser den :D

2011-03-04 @ 16:08:15
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0