¨ ericamichaela -

De är dig jag har älskat och alltid kommer älska !

Ja de är du. Du värmer mig med ditt ljus och du strålar och skiner. När jag är vid dig vill jag bara slänga av mig alla kläder för du är så het. Du får alla på bra humör och ger alla ett leende på läpparna. Du får mig att svettas och jag vill bara ha mer. Snälla försvinn inte, de är dig jag verkligen behöver i mitt liv ! När du inte är i närheten är det bara grått och trist. SOLEN JAG ÄLSKAR DIG !

Idag så har jag bara vart i skolan till lunch ungefär. Hade ingen SO eller NO så jag slutade tidigt. Fick även veta att på torsdag är de studidag, SKÖNT :D!

Efter skolan åkte jag till gropen och va med Fredrik, Johannes, Simon, Louise, Marcus, Eddie, Adam och Jocke. Vi solade och dom badade. Inte jag för jag skulle hämta Thuva på skolan sen, ville inte komma dit helt blöt.. ;)

När jag hade hämtat Thuva åkte hon och jag hem och spelade spel. Har haft en skön kväll än så länge, och snart kommer mamma hem. Då ska vi tvätta haha..:(



Bjuder på denna bild, snyggt hår å så...


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke. Gå in på den här länken om du är intresserad: http://tronnblom.blogg.se/2011/may/utkast-maj-10-2011.html



Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort den! Ha en bra dag :)<3

2011-05-10 @ 21:28:55
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0