¨ ericamichaela -

En lugn dag

Har vart en lugn dag idag. När ingen annan är ledig så finns de liksom inte så mycket att hitta på haha ;)
Slänger in lite frågor med svar, har inget bättre för mig..

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? 21
hur många har du varit riktigt riktigt kär i ? -
vad tycker du om kärlek? de bästa&värsta som finns
när kramade du någon sist? nån gång idag
kramade du någon speciell person? thuva eller mamma typ
har du svårt för att bli kär? nej tyvär
när kysste/hånglade du med någon sist? förra veckan tror jag
ångrar du det? nej
när fick du senast en komplimang? igår kanske, kommer inte ihåg
har du hånglat med någon av samma kön? haha a

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej
playat? nej
hånglat med fler än 50 pers? de tror jag inte, har inte räknat
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha ah typ när man va mindre och gick på fjortisdisco
gjort något riktigt dumt?  ja
gjort något du verkligen ångrar? ja
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt? ah
blivit polisanmäld ? nej
blivit stoppad av polisen? nej
varit på polisförhör? nej
slagit ner någon? nej
skämts över dig själv? ja
tagit droger? nej
blivit "utnyttjad" ? vet inte
gråtit inför någon du tycker om? ja
misshandlat någon? nej
umgåts med folk som sysslat med droger? -
haft sex när du inte ville? -

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? jag
såg dig gråta? mamma, eller josse kanske
fick dig att gråta? boysboysboys
du delade en cigg med? röker inte
du gick på bio med? pappa&helena
du var tillsammans med? de va längesen så de spelar inte nån roll
du saknade? s
sa att den älskade dig? mamma
Fullständigt namn? - Erika Michaela D'Adda
Vart bor du? hökåsen
Bor tillsammans med? - mamma, thuva, beccis, wilda och simpe
Husdjur? - 1 kanin och 1 katt
När är du född? - 10januari 1995
När ska du sova ikväll? -  när jag somnar
Duschat idag? - ja
Pussat någon idag? - skulle väl va min katt eller nåt haha
Vad har du ätit? - lunch
Dagens klädsel? - leggings, linne och randig hög kjol
Dagens bästa? att jag är ledig idag och imorgon

 

Dagens sämsta? att vi inte har trådlöst bredband
Dagens roligaste? - haha kan inte komma på något just nu
Har du många vänner? - jag har dom jag vill ha
Hur många har du kysst? - har inte räknat haha

 

Hur många har du haft sex med? -
Hur många har varit otrogna mot dig? de vet jag inte

Har du pojk-/flickvän? - nej
Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? belinda, C: <3

 



HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - ja
Ångrat något? - ja
Ljugit? - i så fall bara en vit lögn hihi
Svikit någon? - nej de tror jag inte
Gråtit? - ja
Skrattat? - ja
slagits? nej

9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - mamma&carro
vem är den roligaste av dina vänner? - alla
vem är snyggast av dina vänner? - alla

 

vem är den du helst har filmkväll med? - har gärna en filmkväll med alla mina vänner

 

vem står dig närmast? - carro&jojjo tror jag, mina klasskompisar står mig också väldigt nära efter så kort tid

 

vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - måste nog vara marcus eller melissa tror jag

 

vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - usch, vill inte tänka på de ens
vem är din senaste kompis? - mina underbara klasskompisar

KÄRLEK

Är du kär just nu? kenpigt
I vem? -
Har du ett förhållande? - nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej
Har du varit otrogen och om ja, varför? nej verkligen inte
Är du romantisk? - vet faktiskt inte haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - typ kristoffer eller nåt, på dagis
Hur länge höll det? - vi har nog inte gjort slut än

 

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - de är inte så att jag absolut måste ha ett förhållande, men de är alltid mysigt
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ah i lekis haha
Är du en bra pojk/flickvän? - de hoppas jag
Hur många har du varit kär i iår? -
Vem sov du senast bredvid ? - om de va på natten så va de carro, men sov en stund bredvid sebbe igår på dagen
När fick du din första kyss? -  vet inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen aning


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0