¨ ericamichaela -

It's friday

Gomorgon !

Hade jätte svårt att sova igår kväll, och vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om. Ibland är de för många tankar som snurrar runt i huvudet och gör att jag inte kan sova utan bara ligga och grubbla. Blir så trött på mig själv, borde sluta tänka så himla mycke och bara leva. Allt skulle bli så mycke lättare då. Tror till och med att jag skulle slippa ha magkatarr så ofta. För jag märker när jag har oroat mig och grubblat över nåt, då kommer magkatarren som ett brev på posten. Hate it..

Jaja, eftersom jag kom upp tidigt ur sängen imorse så kom jag ut på en promenad. De är skönare att gå ut och få frisk luft, lyssna på musik och tänka. Bättre än att bara ligga inne och grubbla.

Just nu väntar jag på att Carro ska vakna. För jag behöver göra nånting annat än att vara hemma och glömma bort alla bekymmer. Och de kommer jag verkligen göra när jag är med Carro för vi skrattar alltid massor haha !
Hoppas hon vaknar snart, annars åker jag och väcker henne ;)!




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0