¨ ericamichaela -

Ledig idag

Underbart ! Men de blir svårt att komma tillbaka till skolan imorgon när man har vart ledig två dagar på raken mitt i veckan.

Ni undrar säkert varför jag är uppe nu. Haha vaknade först av att Beccis ringde och frågade om jag verkligen va ledig idag för hon hade sett mina klasskompisar på bussen.
Sen så vaknade jag av att de lät som att hela huset skulle blåsa iväg, eller att fönstrerna skulle blåsa sönder iallafall. De måste blåsa nå otroligt ute !

Kunde de inte va sol ute så jag kunde gå ut och ta en promenad. Vore mycke mysigare ju..
Skulle tillåmed kunnat lyssnar på musik med mobilen, eftersom igår när min familj va hemma hos familjen Ahlquist så fick jag låna en laddare av dom. Tack ni räddade min dag ! Jag vet att jag är lite mobilberoende, men vafan hela mitt liv ligger ju i telefonen haha..

Puss !



Fick bli en bild på Thuvis som jag tog i somras..



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0