¨ ericamichaela -

Mörkret skrämmer mig inte längre..

Trött chey sitter här vid datorn och lyssnar på lite musik. Åt super god mat ikväll !
Satt framför teven en stund, sen så gick jag ut och gick med musik i öronen. Så skönt, man hinner tänka så mycke då. Sen så är de ju inte så kallt ute heller, så de är ju skönt. Men min mobil lägger av titt som tätt ändå, för att de är kallt ute...

Känner mig inte rädd för mörker lika ofta nu heller. Jag är ju typ världens mörkräddaste person. Men känner mig inte så rädd längre. Det finns andra saker som skrämmer mig mera. Kärlek tillexempel. Jag är alltid rädd för att bli kär, för de kan sluta så jobbigt och göra så ont.

Ja imorgon är de skola igen. Taggad, not...







Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0