¨ ericamichaela -

My day

Gick en promenad ändå imorse. Solen tittade ju fram och de blev fint väder.
Sen så åkte jag ner på stan och kikade runt lite. Fick med mig två par leggings hem(förbrukningsvara för mig) och ett par svarta höga shorts. När jag såg dom blev jag kär, men trodde inte att jag skulle få på mig strl 36. Men jag testade ändå, eftersom jag vet att jag gått ner lite i vikt. Dom satt som en smäck hihi ! Tillochmed lite stora, ooppss..
Kan visa bild på dom sen hihi.

Sen åkte jag hem och gick och hämtade Thuva på skolan.
När mamma kom hem så åkte vi och handlade chokladkelendrar. Man bara MÅSTE ha en sån ju ?

Nu har jag och Elin precis skrivit våran spanska presentation, hoppas de går bra. Blir så nervös över sånt där..




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0