¨ ericamichaela -

Så himla ont

Hemma från skolan nu. Vart en lugn dag i skolan, gjorde inte så mycke. Skönt de eftersom att man är trött efter höstlovet. Men man känner ändå att man har fått lite mer krafter till att orka till jullovet.

Imorse så gick jag ju hem till Sebbe. Han sov faktiskt den här gången när jag kom. Haha så jag fick väcka honom, med hjälp av dörrklockan eftersom att dörren va låst;).

När jag satt på centralen och väntade på bussen så hade jag sällis av Elin. Underbar människa att prata med !
På bussen hem så träffade vi Emma också. Pratade om i lördags och lite annat:).

Nu sitter jag här, sitter gärna kvar. Har så ont i vaderna så jag vet inte vad jag ska ta mig till. De har bara blivit värre under dagen. Nu kan jag knappt gå, går jätte sakta och kan knappt lyfta på fötterna. Gör till och med ont bara jag slår i vaden. Mamma säger att jag kanske har fått benhinneinflammation(?) och att jag måste äta alvedon&ipren för att de ska gå över.

Ska nog slänga mig i soffan med min skoldator nu och skriva sammanfattningen om sidorna i logiboken. De kommer gå snabbt !

Pussis !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0