¨ ericamichaela -

Slut på bra rubriker i mitt huvud

Idag var de en kort dag i skolan, eller med lektioner. 9-11.30. Men efter de satt jag kvar i skolan med Belinda&Elin. Elin&jag skrev våran spanska presentation, skönt att få de gjort. Vid TRE så åkte jag hem. Fatta va länge jag va kvar i skolan fast jag inte behövde, duktig jag är känner jag.

Fick tillbaka mitt svenska prov också. Det var typ 1 i klassen som hade fått A, 1 som hade fått B, 1 som hade fått C, fyra som hade fått D och typ 10 som hade fått F. Jag tyckte mitt prov gick skit så jag förväntade mig ett F. Men när jag får tillbaka provet så va jag den som hade fått B. Jag ba eh hur gick det här till hahaha ! Happyface iallafall ! :)

Imorgon har jag logiprov så jag måste plugga till de. Men de är svårt att plugga till ett så flummigt prov haha.

Puss !



Nån bild från i somras på mig och mina systrar, fan va pluffsig jag va i somras. Riktig svullo sommar, men de har jag ändrat på nu..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0