¨ ericamichaela -

Tandläkaren

Nu på morgonen ska jag till tandläkaren. Dom ska kolla på min framtand som jag antagligen ska rotfylla sen. Sad face.. :( Jag har aldrig haft ett hål i en tand så jag är ju asrädd för de där med sprutor å grejer i munnen, usch ! :(

Efter de ska jag tillbaka till skolan. Ska ha matte, service och spanska.

Mamma läste nånstans att dom som äter minipiller (som jag gör) är dom som äter mest antideprissiva mediciner, Man blir deppig av dom. Och de är typ sant, sen jag började äta dom här är jag skit deppig och oroar mig för minsta lilla. Men de kan man ju va ändå, aja..

Puss !



Första bilden på länge, tagen i dag å allt;)..



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0