¨ ericamichaela -

Underbara lediga onsdag

Hej hopp !

Ledig idag, skönt ! Måste ioförsig plugga lite, men de gör ingenting.
Kom precus ur duschen. Till min stora lycka så hittade jag den största och mysigaste handduken den här familjen äger. Älskar den, så nu kan jag sitta här vid datorn i handduk bara och mysa i den, haha ;).

När jag vaknade för en stund sen så orkade jag bara inte sova mer. Kände för att gå upp och va lite halv seg och veta att jag kan sova när jag vill sen för jag är ledig. Jag är ganska konstig ibland, jag vet;).
Idag får vi se om jag kanske ska träffa Sebbe, de beror på om han orkar eftersom han är sjukling igen.

Puss !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0