¨ ericamichaela -

Bilder från igår

Hos Carro..
Från vänster Sarah, Amanda, Elin, Jag&Jojjo



Jag, Jojjo&Carro..



Jag, Jojjo&Carro..



Me..



Från vänster Amanda, jag, Jojjo&Carro..



Från vänster Amanda, jag, Carro&Jojjo..



Från vänster Elin, Sarah, Amanda, jag, Jojjo&Carro..



Jag&Jojjo..



På Hovdestalund..
Jag&Amanda..



Från vänster jag, Marcus, kommer inte ihåg vad hon hette&Amanda..



Tror att han hette Kalle, men är inte säker haha..



Carro&Jag..



Från vänster Marcus, samma tjej igen&Amanda..



Är glad att du vill va kompis med ett mongo som mig ;)..

Carro&Jag..



Marcus&han som jag tror heter Kalle..



Fulaste bilden men ah haha, jag, Jasse och Marcus..
Har saknat dig massor Jasse !




Haha de här är inte alla bilder men några stycken, bjuder på dom !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0