¨ ericamichaela -

De som inte dödar mig, gör mig bara starkare

Gomorron !

Idag börjar jag klockan nio. Vet inte om vi behöver gå på den första lektionen, för de kan man göra hemma. Men jag hade ju redan gått upp när jag såg att hotell&turism va första lektionen. Så då tänkte jag att jag kan gå dit ändå, och göra lite nytta. De är ju inte så att man sitter hemma och jobbar, haha. Jag har bara skrivit ett hotell av tio. Så jag behöver nog jobba på lite;).

Vet inte alls vad jag ska göra idag. Men de löser sig nog !

Puss !




Kommentarer
Postat av: malin

Alltså sööt! Du är skitfin i håret michis :)

2011-10-09 @ 21:22:54
URL: http://malllan.devote.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0