¨ ericamichaela -

Jag glömmer aldrig bort vad du gjort

Hej hopp !

Slutade som sagt halv tolv idag. Skönt ! På sista lektionen, engelska, så gick vi till bibblan och lånade en bok på engelska som vi ska läsa. Hehe de va ganska stor text i min bok, för jag kommer inte läsa ut den annars haha. Jag hoppas den är bra, annars kommer de bli jobbigt !

Har en skitsmart app på mobilen där man skriver in alla sina skolarbeten&läxor. Så jag får en bra översikt över vad jag behöver göra först å så. Först på listan nu står spanska och engelska. Så de är väl de jag ska göra. Antingen idag eller imorgon, är ju ledig imorgon :D!



Fick bli en bild på mig och fina Caroline !


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad heter den där appen? :)

2011-10-05 @ 01:15:32

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0