¨ ericamichaela -

Lugn dag

Idag har vart en lugn dag. Åkte med mamma och Thuva till Bilia och hälsade på Beccis och några i hennes lag som stog och delade ut fika, intryckta i ett hörn typ haha..
Efter de åkte vi ut till Erikslund och kikade lite, köpte ett par svarta jeans. Mamma betalade snäll som hon är. Känner mig överlycklig att jag kom i dom, för när jag provade dom för nån månad sen så fick jag inte på mig dom. Men nu fick jag de, hihi de går åt rätt håll !

När jag kom hem så började jag skriva min engelskauppsats. Vart klar med den, då kom jag på att jag hade läxa i religion också, så jag gjorde den också. Har inga andra läxor just nu vad jag vet, otroligt skönt !







Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0