¨ ericamichaela -

Nothing is lovelier than you

Hej hopp sötnosar !

Fick sluta tidigare i skolan igår för att vi hade ingen spanska för spanska läraren va på konferens.
På tal om spanska läraren så kom jag på en sak. De är fem mobiler som har blivit stulna på min skola. En av mobilerna är Josefin i mins klass mobil. Sen är de en dator som har blivit stulen. Och sen så är de nån som har rotat i spanska lärarens kavaj och snott hans cigg, och sen rotat i hans plånbok och tagit dom stora pengarna och lämnat kvar dom andra. Dom snodde 1500:- av honom. Shit, jag kommer aldrig lämna min väska, mobil eller dator nånstans i skolan utan att jag ser dom !
Idag så har jag hunnit äta frukost och duschat och klätt på mig. Idag ska jag inte göra något speciellt vad jag vet.
Men ikväll ska jag, pappa och Helena gå på bio och se Jägarna 2. Jag har inte sett ettan, men man behöver inte ha sett den säger alla. Så de ska bli spännande !
När jag va på bio en gång så såg jag nån Stieg Larsson film, kommer inte ihåg vilken av dom. Då blev jag så rädd en gång så jag hoppade till och skrek. Då va de en gubbe bredvid mig som började skratta åt mig. Haha jag hoppas de slipper bli så !
Pussåkram !

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0