¨ ericamichaela -

The Holiday

Tjena tjena !

Hann inte blogga imorse, men nu så ! Jag gick upp typ halv sju, duschade och fixade mig. Sen gick jag hem till Sebbe och väckte honom. Eller ah han är oftast vaken när jag kommer haha;).
Sen skjussade han mig till skolan.

Hände inget speciellt i skolan. Va ju borta i fredags så jag hade inte beställt någon lunch. Men då har min underbart snälla vän Jerry beställt mat åt mig. Tack !

Efter skolan så började jag kolla på en film som heter The Holiday som jag fick låna av Sebbe, han tyckte att jag skulle se den. De va en superfin film, en riktig tjej kärleksfilm hihi !

Fick låna en annan film också som hette Walk the line tror jag. Han sa att den va bra och att jag borde se den så den ska jag kolla på nån dag.

Ja de va allt jag hade att säga för tillfället. Pussis !




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är sebbe ??!

2011-10-24 @ 19:18:56

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0