¨ ericamichaela -

It's okey not to be okey

Hello sunshines !

Idag va de skola som vanligt. Hade hotell&turism hela dagen. Vi fick en uppgift att vi skulle skriva om tio olika konferensanläggningar.

Vid ett så gick vi till Rocklunda och skulle kolla på resturangen och lokalerna där. För vi ska få praoa där sen. Eller ha praktikplats eller vad man säger.

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera bloggen just nu, men jag har inte vart på toppenhumör så jag har inte riktigt haft lust. Jag hoppas att jag snart kommer att bli lite gladare och att saker och ting ändrar på sig. För jag vill inte ha de så här.

Himlen ser riktigt svart ut och de ser ut att bli en riktig skräckfilmsnatt. Uscha buscha !



En bild från Thailand..


Kommentarer
Postat av: Saraalsbäck

du vet vart du har mig hjärtat <3

2011-09-14 @ 20:18:13
URL: http://saraaceciliaa.devote.se
Postat av: fanny

veckans blogg avslutat !

Gå in och kolla om de blev du :)

2011-09-14 @ 22:33:30
URL: http://fannyoolofsson.devote.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0