¨ ericamichaela -

Tidig dag med två lektioner

Hej hopp !

Idag hade vi först spanska i skolan, där vi hade ett litet prov/läxförhör. Gick superbra, 9/10 rätt.
Efter de så va de 2h och 45 minuters håla. Sen hade vi engelska. Men efter engelskan skulle vi ha haft en lektion till, men läraren va sjuk. Så de blev ingen lektion och vi fick sluta kvart i ett istället för halv fyra, CHILL !

Men jag har kommit på en sak. De är bättre att sluta halv fyra på en fredag än på en måndag typ. För på en måndag så känner man sig så himla uppgiven och trött för att de är så lång tid till helgen. Men fredagen är man så glad på för att de snart är helg. Och då känns den långa dagen mycket lättare. De är vad jag tycker iallafall:)!

Eftersom att jag slutade tidigare så kunde jag inte möta Carro på stan för hon slutar kvart över tre, eller tre. Nåstans där iallafall. Så jag åkte hem , men hon tar bussen hit sen så får vi se vad vi ska hitta på. Det finns ju typ ingenting att göra här hemma men men ;).. Om de är någon som vill hitta på något med oss två så kan ni ju höra av er !



En gammal bild på Thuva, så himla söt !!!



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0