¨ ericamichaela -

Vaknade nyss

Va på Erikslund idag, hittade typ ingenting. Eller jag orkade inte kolla för jag va så otroligt trött. När jag kom hem vid ett så somnade jag i sängen och vaknade typ nu, klockan tre. Jag hatar att sova på dagarna för jag blir så kocko i huvudet. Asså jag blir typ helt seg i huvudet.

Sen idag så känner jag hur arg jag är. Är så trött på att de endra Rebecca säger är, kolla på min fot, min fot är jättesvullen, jag har så ont i foten osv... Jag är så otroligt irriterad just nu så jag skulle vilja kasta in datorn i väggen. Plus att Rebecca ba säger till mig:
- Du ska gå och köpa mjölk !!
Jag ba nej varför ska jag göra de, de tänker inte jag göra. Hon ba men jo mamma sa att nån av oss skulle göra de ! Och då bara för att hon hoppar runt på sina kryckor så ska JAG gå till affären. Hur kul är de för mig att gå dit när min lillasyster har sagt att jag ska göra de med världens kaxigaste ton ?
Nej fy f*n va irriterad jag är !!

Sen är mamma ute och plockar svamp med Lars. Varför ska dom plocka svamp när vi har hela frysen full och vi snart inte får plats med mer ?! De är som nå himla beroende dom har att dom måste plocka svamp. VI BEHÖVER INGEN MER SVAMP !! De kommer inte att bli typ matbrist i vinter så att vi måste ha mycket svamp å äta så vi inte dör. Oh my gash..
ÄR trött på att bara HÖRA ordet svamp..



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0